ای کاش
کلبه باران

میخواستم تا بعد مسافرتم هیچی ننویسم ولی اینجا را تنها جایی میدانم که خالی میشم حرفای دلمو میتونم راحت بزنم لذا گفتم یاشار بنویس ، بنویس تا خالی بشی !!! خیلی چیزا میخواستم ولی تو این فکر بودم:

ای کاش خواننده بودم و از تو میخواندم

ای کاش نویسنده بودم و ازتو مینوشتم

ای کاش نقاش بودم و تو را نقاشی میکردم
 
ای کاش راننده بودم و با تو همسفر جاده ها بودم
 
ای کاش ستاره بودم و در تو جای داشتم
 
ای کاش آهنگ بودم و تو شعرم بودی
 
ای کاش من ساعت بودم و تو عقربه هایم بودی
 
دلمو دادم به تو،تا(ما)بشیم دلمو دادم به تو،تا دیگه تنها نباشم دلمو دادم به تو،چون تو چشات دریا رودیدم دلمو دادم به تو،تاهمه وقت یارهمیشگیم باشی دلمو دادم به تو،چون میدونم تنهام نمی زاری
من از خدا خواستم، نغمه های عشق مرا به گوشت برساند تا لبخند مرا هرگز فراموش نکنی و ببینی که سایه ام به دنبالت است تا هرگز نپنداری تنهایی
وقتی دلت گرفت بشین به اندازه تمام دلتنگیات گریه کن . برای اینکه کسی اشکاتو نبینه ماهی کوچیکی شو و به ته دریا برو . دیگه نه کسی صداتو می شنوه نه کسی اشکاتو می بینه . حالا فهمیدی چرا اب دریا شوره؟
گاهاً از من می پرسند آیا او خیلی زیباست ؟خنده ام می گیرد از این سوال سطحی نگرانه!!!
عاشق اگه به صورت وسیما عاشق بشه مطمئن باش،عشق نیس، هوس زود گذر است!!!
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت نگاه می کند.به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشدودستی را بپذیرکه باز شدن را بهتر از مشت بلد باشد
دستت را به دست من بده تا عبور کنیم از این جاده ناهموار ، تا خونه ابری راهی نیست !!!

 عکس



نوشته شده در 26 / 12برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت